שקד תקפה את החלטת בג"ץ וספגה ביקורת

    איתי גדסי No Comments on שקד תקפה את החלטת בג"ץ וספגה ביקורת

    שרת המשפטים איילת שקד תקפה את החלטת בג"ץ באשר למס דירה שלישית ואמרה: "אנו כממשלה לא יכולים לחיות עם פסיקת בג"ץ מהשבוע שעבר" • ח"כ מיקי רוזנטל הגיב לדבריה: "בזיון שזו שרת המשפטים של מדינת ישראל"

    אולם בית המשפט העליון | אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים, איילת שקד, התייחסה להחלטת בג"ץ באשר למס דירה שלישית אותו יזם שר האוצר, משה כחלון ואמרה: "אנו כממשלה לא יכולים לחיות עם פסיקת בג"ץ מהשבוע שעבר, שפסל את החוק למיסוי הדירה השלישית ועל כן נפנה לבג"ץ על מנת לקיים דיון בהרכב מורחב".

    שקד הוסיפה: "ממתי בית המשפט מתערב בהלכים פרוצדורליים של הכנסת? בג"ץ רצה להגן על הכנסת. ההליך לא היה בסדר זה נכון. אבל זוהי האחריות של יו"ר הוועדה – הוא צריך לדאוג שלא יהיו הליכים כאלה" אמרה בריאיון ל'דה מרקר'.

    בתגובה לדבריה אמר ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני): "שרת המשפטים מבקשת להפר את הפרדת הרשויות העדינה במדינת ישראל, לעודד שחיתות ולהחליש את מוסדות החוק. שקד מערערת על סמכות בית המשפט לאחר פסילת חוק מיסוי דירה שלישת בבג"צ. לשיטתה, אין כל צורך בביקורת שיפוטית על השלטון. אפשר לפזר את בג"צ או להפכו לכלי מטעם הממשלה".

    לדבריו: "בנוסף טוענת שרת המשפטים כי 'אסור להדיח פוליטיקאי מכהן'. לפי תפיסתה, אולמרט, דרעי, והירשזון היו צריכים להתמיד בתפקידם גם אחרי שגנבו, או לקחו שוחד. האישה שאמונה על שלטון החוק מבקשת להגן על עבריינים מפני החוק ולהעניק חסינות לנבחרי ציבור שסרחו. זאת על מנת לשמור על הדבר החשוב לה מכל – הכסא שלה. בזיון שאלה דעותיה, בזיון שזו שרת המשפטים של מדינת ישראל" אמר.



    0 תגובות